Menu

Πώς τα social media «βρίσκουν» πελάτες για την επιχείρησή σας

Για τον τρόπο με τον οποίο τα social media μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης έχουν δημοσιευτεί αρκετά άρθρα. Ακολουθώντας μια επιτυχημένη δε στρατηγική μπορεί κανείς να μετατρέψει τους fans της ιστοσελίδας του σε πελάτες, ειδικά σε μια εποχή που το καταναλωτικό κοινό ψάχνει καλύτερες προσφορές και brands που θα τον ακούσουν και θα καταφέρουν να καλύψουν τις ανάγκες του.

Το βασικότερο, όπως αναλύει σε άρθρο του για το epixeiro.gr ο Τάσος Βελιάδης είναι να μπορεί η εκάστοτε επιχείρηση να ακούει και επιβραβεύει τους καταναλωτές. Μάλιστα, ο ίδιος κατηγοριοποιεί και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να το πετύχει. Αυτοί είναι:    

•Χρησιμοποιήστε κάποιο εργαλείο monitoring. Έτσι, θα μπορείτε να δείτε τι γράφουν τόσο για το brand σας όσο και για τον ανταγωνισμό.

•Ανατρέξτε ακόμα και στην ίδια σας τη σελίδα στο Facebook. Δείτε τα σχόλια των χρηστών, ανοίξτε διάλογο μαζί τους, φροντίστε να λύσετε τα προβλήματα και τις απορίες που μπορεί να έχουν σε σχέση με το προϊόν σας.

•Κάντε τους να αισθανθούν ξεχωριστοί. Κάθε άνθρωπος θέλει να νιώθει μέρος κάποιου συνόλου, ή μέλος κάποιας ομάδας. Δημιουργήστε μια ομάδα μέσα από τη σελίδα σας όπου θα έχετε προσφορές αποκλειστικά γι' αυτούς. Με αυτό τον τρόπο και θα καταφέρετε να μετρήσετε τι πωλήσεις σας αποφέρει το Facebook αλλά και να παρακινήσετε τους χρήστες να σας δώσουν κάποια διεύθυνση email. Έτσι, θα έχετε μια λίστα έτοιμη για αποστολή newsletter.

•Διαφημιστείτε. Οποιαδήποτε νέα προσφορά δημιουργήσετε θα πρέπει να την διαφημίσετε προκειμένου να συγκεντρώσετε μια κρίσιμη μάζα αλλά και να ανοιχτείτε σε νέα κοινά που δεν έχετε μέχρι τώρα στη σελίδα σας.

Είναι πολύ βασικό για το brand σας, να μην ξεχνάτε για ποιο λόγο έχετε μπει στα social media και τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε. Βάλτε στόχους κάθε φορά και προσπαθήστε να τους μετράτε συνεχώς.

Δημιουργήστε σωστά call to action. Πρέπει να έχετε πολύ ξεκάθαρα στο μυαλό σας τι ακριβώς θέλετε να προωθήσετε κάθε φορά. Προσπαθήστε να μην τρέχετε πολλές διαφορετικές καμπάνιες ταυτόχρονα σε πολλά μέσα, αλλά να επικοινωνείτε το ίδιο μήνυμα σε όσο περισσότερα μέσα μπορείτε. Σε κάθε μέσο φυσικά, το ύφος πρέπει να αλλάζει γιατί αλλάζει και το κοινό.

Φύγετε από το Facebook. Σταματήστε να δημιουργείτε activations τα οποία τρέχουν μόνο στο Facebook. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε ενέργειες οι οποίες μπορούν να τρέξουν 360 digital. Έχοντας ως βασικό πυλώνα είτε το site σας (για να είναι πιο εύκολο σε κάποιον χρήστη να αγοράσει), είτε το Facebook, θα πρέπει οι ενέργειες σας να μπορούν να τρέξουν και να προωθηθούν ταυτόχρονα σε διάφορα μέσα.

Πηγή: www.epixeiro.gr

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

ΚΑΡΙΕΡΑ

Απαραίτητα προσόντα η διάθεση για μάθηση και το ισχυρό κίνητρο για επαγγελματική δημιουργία και επιτυχία χωρίς όρια. Η πολυετής εμπειρία και τεχνογνωσία μας θα γίνει ο πολύτιμος σύμβουλός σας!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ