Menu

Τι θέλει ο Διαμεσολαβητής και τι ο Πελάτης από μια Ασφαλιστική Εταιρεία

Το έγκριτο site Underwriter.gr και η MINETTA πραγματοποίησαν από κοινού έρευνα για την ασφαλιστική αγορά, με περίπου 400 Διαμεσολαβητές να απαντούν στα ερωτήματά της, με αφορμή την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (2-7 Οκτώβρη 2017).


Τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας:
•Τεράστιας σημασίας ζήτημα για τον Διαμεσολαβητή αποτελεί η πελατοκεντρική νοοτροπία μιας Ασφαλιστικής εταιρείας
•Η εξυπηρέτηση από την ασφαλιστική, είναι σημαντικότερο κριτήριο επιλογής για τον Διαμεσολαβητή απ' ότι η προμήθεια που λαμβάνει από αυτήν
•Για τον πελάτη, το κόστος του συμβολαίου δεν αποτελεί το απόλυτο κριτήριο για την επιλογή της Ασφαλιστικής εταιρείας. Εξίσου σημαντικά είναι και άλλα ζητήματα (εξυπηρέτηση, καλύψεις, όνομα)
•Για την ενημέρωση των πελατών, ξεκάθαρος "νικητής" είναι το Digital, με το 60% των ερωτηθέντων να θεωρεί ότι τα ψηφιακά κανάλια αποτελούν το καλύτερο μέσο ενημέρωσης (μέσα στο 60% συνυπολογίζεται και το SMS)
•Τέλος, η πληρωμή μέσω e-banking ή πιστωτικής κάρτας συγκεντρώνει το 60% των απαντήσεων αναφορικά με τον τρόπο πληρωμής που εξυπηρετεί τους πελάτες.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την έρευνα εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

ΚΑΡΙΕΡΑ

Απαραίτητα προσόντα η διάθεση για μάθηση και το ισχυρό κίνητρο για επαγγελματική δημιουργία και επιτυχία χωρίς όρια. Η πολυετής εμπειρία και τεχνογνωσία μας θα γίνει ο πολύτιμος σύμβουλός σας!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ