Menu

Πώς τα social media και το Internet μπορούν να γίνει ο καλύτερος σύμμαχος για ένα ασφαλιστικό διαμεσολαβητή

Τον τρόπο με τον οποίο το Ίντερνετ και τα social media μπορούν να αποτελέσουν πολύτισμα εργαλεία και στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και πηγή αποτελεσματικής προσέγγισης υποψήφιων πελατών ανέλυσε ο Σύμβουλος Μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας, στο ετήσιο Συνέδριο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών – μελών του ΠΣΑΣ.

Εκεί, όπως επισημαίνει το Underwriter, εξήγησε ότι πρώτα απ' όλα ο διαμεσολαβητής πρέπει να ξεκινήσει από τον εαυτό του, στήνοντας δηλαδή την ψηφιακή του εικόνα όσο καλύτερα γίνεται.

Βασικά βήματα θα πρέπει να θεωρούνται τα εξής:

- Πρώτα απ' όλα θα πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη, αφού ουσιαστικά ο διαμεσολαβητής πουλάει τον εαυτό του.

- Για τον πελάτη, ο διαμεσολαβητής αποτελεί  «πάντα, μα πάντα» επιχείρηση του ενός. Γι' αυτό και είναι ο ίδιος απόλυτα υπεύθυνος για το brand του, δηλαδή το άυλο άθροισμα των χαρακτηριστικών του αφού αυτά και η φήμη του, έρχονται πριν από εκείνον - σχηματίζονται δηλαδή συχνά, εντυπώσεις, στο μυαλό του υποψηφίου πελάτη, πριν ακόμη δει και γνωρίσει από κοντά τον διαμεσολαβητή, για παράδειγμα μέσω της σελίδας του στο LinkedIn.

- Η εξειδίκευση αποτελεί την αρχή της επιτυχίας στο personal branding, δηλαδή το να γίνει ο διαμεσολαβητής "ειδικός" σε κάτι, ώστε να ξεχωρίζει στο μυαλό των ανθρώπων και κατ΄επέκταση και  στον κλάδο του.

- Για το τελευταίο, όμως, χρειάζεται η επικοινωνία, η προβολή, η διαφήμιση του εαυτού του και εδώ πολύτιμος σύμμαχος είναι το Διαδίκτυο, αρκεί να χρησιμοποιηθεί με το σωστό τρόπο «και όχι απλά "για να υπάρχει" εκεί ο διαμεσολαβητής. Ο διαμεσολαβητής πρέπει να είναι παντού.

- Το μυστικό της σωστής αξιοποίησης των social media είναι το να δίνεις στους χρήστες ένα θέμα να συζητήσουν, ώστε να υπάρξει αλληλεπίδραση με τον διαμεσολαβητή.

- Το Facebook εξακολουθεί να είναι το πιο διαδεδομένο και εύχρηστο κοινωνικό δίκτυο

- Η παραδοσιακή διαδικασία πώλησης (τηλέφωνα και ραντεβού) συνεχίζει να κυριαρχεί. Η βασική διαφορά είναι πως πλέον έχει προστεθεί ένας νέος τρόπος προσέγγισης και προσέλκυσης του κοινού. Οι διαμεσολαβητές δεν πρέπει να ξεχνούν πως οι καταναλωτές μπορούν να ελέγξουν τα πάντα χάρη στο Διαδίκτυο. Γι’ αυτό τον λόγο πρέπει να υπάρχουν παντού με τον σωστό τρόπο.

- Δεδομένου ότι το κινητό τηλέφωνο είναι προέκταση του χεριού μας, κερδίζει συνεχώς έδαφος το mobile marketing αφού με ένα γραπτό μήνυμα ο διαμεσολαβητής μπορεί να ενημερώσει τον καταναλωτή για οτιδήποτε επιθυμεί  - αρκεί να προσέχει να μην καταντά ενοχλητικός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

ΚΑΡΙΕΡΑ

Απαραίτητα προσόντα η διάθεση για μάθηση και το ισχυρό κίνητρο για επαγγελματική δημιουργία και επιτυχία χωρίς όρια. Η πολυετής εμπειρία και τεχνογνωσία μας θα γίνει ο πολύτιμος σύμβουλός σας!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ