Menu

Οι «ολίγον» ασφαλιστές, οι πελάτες και το αυτοκίνητο που πρέπει να αλλάξει πορεία…

Διαβάστε τι είπε ο Νίκος Αναγνωστόπουλος, μεσίτης ασφαλίσεων (LANCA Ασφαλιστικές και Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες-έδρα Μεσολόγγι) στο Underwriter.gr για τον τομέα του αυτοκινήτου που πρέπει να φύγει από τους ασφαλιστές, την έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης από τους πελάτες και τους ασφαλιστές που…χαλούν την πιάτσα.

 

«Να δώσουν βαρύτητα και μεγαλύτερη έμφαση στους τομείς της Υγείας και Σύνταξης και να προσφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερη ενημέρωση, εκπαίδευση και στήριξη στους διαμεσολαβητές που θέλουν να κάνουν αυτή την προσπάθεια, καλεί τις ασφαλιστικές εταιρείες ο μεσίτης ασφαλίσεων κ.Νίκος Αναγνωστόπουλος (LANCA).

Ο τομέας του αυτοκινήτου, εξάλλου, όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, μπορεί δυστυχώς να αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό της δουλειάς στην πράξη, λόγω της συρρίκνωσης των γενικών κλάδων εξαιτίας της οικονομικής κατάστασης, αλλά τελικά το αυτοκίνητο «θα φύγει από εμάς και θα καταλήξει στο ιντερνετικό κομμάτι και σε κάποιες αντιπροσωπείες, πάντως δεν θα μείνει στους διαμεσολαβητές. Όπως, επίσης, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι δουλειά του διαμεσολαβητή το αυτοκίνητο, είναι κάτι συμπληρωματικό. Η ποιότητα και η δουλειά του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή είναι να παρέχει υπηρεσίες πραγματικά, να ασχοληθεί με το κομμάτι της Υγείας, της Σύνταξης κ.ο.κ.».

Εξίσου σημαντική και αναγκαία για την επίτευξη του ίδιου στόχου, σύμφωνα με τον κ.Αναγνωστόπουλο, είναι η αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου της ιδιωτικής ασφάλισης, ενώ θεωρεί επίσης αναγκαία τη βελτίωση των επιδόσεων των εποπτικών αρχών, για τις οποίες εκτιμά ότι «δυστυχώς, δεν έχουν βγει έξω να εφαρμόσουν αυτά τα οποία έχουν θεσπίσει», με αποτέλεσμα «τα αρπακτικά στον χώρο μας να λυμαίνονται την αγορά». Ειδικότερα, δε, όσον αφορά στο Μεσολόγγι, με τη συρρίκνωση της τοπικής οικονομίας, τη διάλυση των ΤΕΙ και τη φτώχεια οι επαγγελματίες που επενδύουν στη δουλειά τους πρέπει να αντιμετωπίσουν άτομα στην περιοχή που είναι και «ολίγον ασφαλιστές», με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρενέργειες για τους πραγματικούς ασφαλιστικούς επαγγελματίες, από την κακή εικόνα που δημιουργείται στους πελάτες για τον κλάδο στο σύνολό του.

Εύλογα, στο παραπάνω συνολικό πλαίσιο, η διάκριση στην πράξη μεταξύ μεσιτών και πρακτόρων δεν τηρείται – όπως επισημαίνει – στην πράξη σε καμία περίπτωση και ο κόσμος δεν μπορεί να καταλάβει την ιδιαιτερότητα της διαφοράς, που δεν είναι άλλη από το ότι ο μεσίτης λειτουργεί αποκλειστικά για λογαριασμό του πελάτη. «Δυστυχώς, όμως, οι πελάτες πλέον – δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τους τύπους, ούτε για την ποιότητα, αλλά μόνο το κόστος, επιλογή που σε βάθος χρόνου αποβαίνει εις βάρος τους», σημειώνει σχετικά.

Πρόσθετο πρόβλημα ανά γεωγραφικές περιοχές, είναι το θέμα των οικονομικών εξελίξεων, που έχει μεγάλο αντίκτυπο στην ασφαλιστική αγορά. «Ένας καταναλωτής δεν θα κόψει σε καμία περίπτωση την άσχημη για εμένα συνήθειά του να βγει να πιει τα ποτά του, να περάσει καλά, να διασκεδάσει. Εκείνο που θα κόψει πρώτα από όλα πρωτίστως είναι το ασφαλιστικό προϊόν, το οποίο βέβαια θα το βρει μπροστά του. Ο κόσμος ακυρώνει συμβόλαια αποταμίευσης και σύνταξης που τα έχει επί 12 και 15 χρόνια και υφίσταται τις συνέπειες με τα πρώτα σημαντικά προβλήματα υγείας που συναντά όσο μεγαλώνει. Φτάνουμε καμιά φορά να χάσουμε πελάτες αν επιμείνουμε πολύ να κρατήσει ένα συμβόλαια αποταμιευτικό, από το οποίο εμείς δεν έχουμε κανένα συμφέρον, γιατί οι αμοιβές από τα μεσιτικά συνταξιοδοτικά προγράμματα είναι μόνο την πρώτη πενταετία. Απλά είναι μόνο ηθικό το ζήτημα».

Ο πελάτης – καταλήγει ο κ.Αναγνωστόπουλος – πρέπει να καταλάβει την έννοια της ασφάλισης και να καταλάβει γιατί πληρώνει τόσο χρόνια, «γιατί κακά τα ψέμματα η καλύτερη επένδυση σήμερα μέσα σε όλη την οικονομική κίνηση και αγορά είναι στο ασφαλιστικό κομμάτι: δεν υπάρχει το capital control, δεν υπάρχουν περιορισμοί 420 ευρώ την εβδομάδα, δεν υπάρχει μηδέν επιτόκιο-ίσα ίσα εδώ μπορεί να βρει κανείς με ένα πολύ μικρό ποσό το χρόνο (με δύο και τρία 3 ευρώ την ημέρα) – ένα εγγυημένο επιτόκιο 2% και 2,5%. Δεν μπορεί να βρεθεί αυτό το επιτόκιο στις τράπεζες σήμερα, ούτε και εάν επενδύσει κάνει σε αυτές 100 και 200 και 300 χιλιάδες ευρώ.

Και εδώ είναι το οξύμωρο, υπάρχουν λεφτά ακόμη σε ορισμένους τουλάχιστον – σε ντουλάπια-θυρίδες ο.κ. – και ενώ βλέπουν ότι ο μόνος σίγουρος τρόπος επένδυσης-αποταμίευσης είναι στην ιδιωτική ασφάλιση, ο  κόσμος ακόμα φοβάται».

Με έδρα το Μεσολόγγι μια ευρεία ακτίνα δράσης μέσω συνεργατών από τα Γιάννενα μέχρι το Ηράκλειο Κρήτης, με 23 χρόνια στον χώρο και με μια από τις λίγες εταιρείες, που ασφαλίζουν και αεροσκάφη στην Ελλάδα (σ.σ: τα υπερελαφριά) ο κΝίκος Αναγνωστόπουλος εκτιμά ότι το 2017 – με εξαίρεση περιοχές όπως η Κρήτη, η Λευκάδα και η Πρέβεζα και εν μέρει και η Κεφαλλονιά – θα είναι δυστυχώς μια πολύ δύσκολη χρονιά για πολλές άλλες περιοχές, όπως η Ευρυτανία, η Αιτωλοακαρνανία, η Φωκίδα, η Βοιωτία, η Ηλεία κ.α.»

της Βάσως Βεγίρη

Πηγή: underwriter.gr

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΚΑΡΙΕΡΑ

Απαραίτητα προσόντα η διάθεση για μάθηση και το ισχυρό κίνητρο για επαγγελματική δημιουργία και επιτυχία χωρίς όρια. Η πολυετής εμπειρία και τεχνογνωσία μας θα γίνει ο πολύτιμος σύμβουλός σας!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ