ΕΑΕΕ: Καμπάνια για την ασφαλιστική αγορά στα social media
- Γράφτηκε από τον/την NEWSROOM INSURANCE2DAY.gr
Μπερδεμένοι, θυμωμένοι, προβληματισμένοι έως και ασφαλιστικά «αναλφάβητοι» εμφανίζονται οι Έλληνες πολίτες σε έρευνα της ΕΑΕΕ για την ασφαλιστική αγορά.
Σε μια προσπάθεια να ανατραπεί η έλλειψη εμπιστοσύνης των πολιτών προς την ασφαλιστική αγορά, η Ένωση αναμένεται «να τρέξει» καμπάνια ενημέρωσης και επιμόρφωσης για τα ζητήματα της ασφαλιστικής αγοράς σε YouTube, Facebook & LinkedIn, με την ημερομηνία έναρξής της να είναι η Ημέρα Εορτασμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης, το μήνα Νοέμβριο. Παράλληλα, την ίδια μέρα θα δοθούν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της έρευνας της Ένωσης.
Η καμπάνια αυτή αναμένεται να τρέξει για το μεγαλύτερο μέρος του 2018.